2012. október 3., szerda

18.rész ~ Danielle..*


Tudom,nagyon rövid lett!
Na haragudjatok:S♥
A következőt cserébe 1-2 nap múlva hozom:)
Úgy jó lesz?:))
4-5 komment és 50 megtekintés kéne!:) (de csak azért mert ez rövid)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

*Másnap*

*Babbie szemszöge*

Anya hozta a mai napilapokat,minden nap megveszi a boltban,hogy a reggelinél nyugodtan eltudjuk
őket olvasni. Mi ilyen sztár bulvár család vagyunk.(XD)
Előkaptam azt ami a "kupac" tetején volt,mert a postaládából is kiszedték a szórólapokat.
Amikor megláttam az újságot teljesen ledöbbentem,elolvastam a lapot és rögtön kiszúrta
a szememet a főcím:

"...Liam Payn és Danielle Peazer újra együtt!"

Az alcímet azzal kezdték,hogy:

"Mi van Babbie Baldingal?
Kamu kapcsolat volt az egész? Vagy csak a látszat?"

Láttam az tis,hogy Danielle a minap nyilatkozott is ennek az újságnak:
Danielle: Liammel nagyon boldogok vagyunk és újra együtt,végre.
Riporter: És mi van Babbie Baldingal?
Danielle: Ő csak egy rajongó és megzsarolta Liamet,hogy hazudja azt,hogy együtt vannak. 
Szegény kicsim annyira félt ettől a lánytól..

Nem bírtam tovább olvasni a sírás és a düh folytogatott. Állandóan jöttek a kérdések a fejemben,
eldobtam az újságot és a torkom szakadtából elkezdetem sírni mikor megláttam a képet amin Liam és
Danielle csókolóznak,nem bírom tovább ezt a szenvedést.
-Mi a gond kicsim?-kérdezte aggódva anya.
-Hadjuk.-nem bírtam a sírás miatt többet mondani,rögtön felrohantam a szobámba és reméltem,hogy 
senki nem jön utánam.

*Libby szemszöge*

-Hé Liam, mi ez??!-dobtam elé az újságot.
-Danielle alkot!
Minden áron azt akarja,hogy vele legyek és fejezzem be Babbieval a kapcsolatomat.-mondta.
-Jobb is lenne ha Daniellel megint együtt lennétek. Jobb reklámfogás mint az a 
Babbie.-szólt közbe Paul.
-Mivan?
Mindenki ellenünk van?
Én szeretem Babbiet, mellette vagyok és nagyon nagyon fontos nekem,és Danielle...
háát ő ő nem..-hadart Liam.
-Miért bizonytalanodtál el?
Érzel még valamit Danielle iránt?Mert ha igen,akkor még MOST mond el...-vontam kérdőre.
-ÖÖÖ...-bizonytalanul dadogott.

Na milyen volt?:)
KOMIIIT♥

10 megjegyzés:

  1. Szia!^^ Nagyon jó lett! :DD Kicsit tényleg rövid. De nem baj, viszont most még jobban várom a folytatást mint eddig! :)) Kíváncsi vagyok Liam válaszára és arra is hogy most mi lesz vele és Babbie-val. Remélem hamar jön a kövi! :DD Puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziiia:))
      igen reméltem,hogy még jobban:DD:$
      1-2 nap múlva fent lesz!:) és az már sokkal hosszabb:DD

      köszönööm♥♥

      Törlés
  2. Mindárt sirok:( olyan jol irsz:D imadom a blodog♥ kovit de gyorsan:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg téged imádlak♥
      köszönöm szép*-* ez a jó elismerés ha valakiből még így is kivált valami érzelmet!:)

      Nagyon köszönöm♥ 1-2 nap;)

      Törlés
  3. Szuper lett:DDD Már epekedve várom Liam válaszát...de sztem a dadogásokból ítélve..igen lesz..vagy egy talán:DDD de mind1 xdd majd meglátom:D várom a kövit:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd meglátod:DDD :))
      örülök,hogy tetszik:)

      éés sietek vele ahogyan csak tudok:D

      Törlés
  4. Meglepetés a blogunkon! ;) http://ourheartscards.blogspot.hu/ Remélem örülsz neki!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyooon jóó lett :) és siess köviivel mert nagyon kíváncsi vagyok Liam válaszára ahogy gondolom mindenki más is ;)

    VálaszTörlés
  6. nagyoon tetszik ahogy írsz :D mindiig olvaasom.:$ te benéznél az én blogomba?:) esetleg komi? :$ http://jesskalandjaiaz1dvel.blogspot.hu/2012/10/13resz_3.html?showComment=1349363444422#c6708836267782125086
    köszii, ha igen :) xx

    VálaszTörlés