2012. október 5., péntek

19.rész Nem bírom...*

Olyan cuki <3 Liiiiiiam :$

Sziasztok <3 !
Na meghoztam az új részt,remélem tetszik majd LEGALÁBB nektek.

Mert nekem ez nagyon nem..:( Unalmas lett:SS
8-9 komment és 70 megtekintés után jön a következő.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


-Ööö...-bizonytalanul dadogott.
-Igazából ő volt az első igazi nagy szerelmem, mindig fognak
hozzá valami féle szálak kötni,nem feltétlenül érzelmi,de nagyon
más lett mint amilyen régen volt,ezért eltaszított magától akarata ellenére.
De ez a múlt és én a jelennel foglalkozok,és az én jelenem
Babbie,nem más,őt szeretem igazán!-mondta végre határozottan és őszíntén.
-Liam!-rohant be az ajtón Niall és Zayn.
-Hvaer,miez??!_mutatott az újságra Niall.
-Együtt vagy megint Daniellel?-kérdezte Zayn.
-Ugye nem miattam?
Hiszen megbeszéltük,Babbieval kell lenned!
1000x jobb és jobban megbecsül mint Danielle.-rontott be az ajtón Harry,úgy
lihegett mint akit egy kóbor kutya kergetett volna kilómétereken át.
-Nyugi srácok! Ez csak kavarás,Danielle a hibás.
És én Babbieval járok,és Harry..-nem halottam mit mondott mert megzavart a csengőhangom.

-Igen?!-szóltam bele,mert nem néztem kiaz.
-Libby!-szipogott a telefonba a lány.
-Babbie? Mi a baj?-kérdeztem.
-Liam..Együtt van Daniellel megint.
Biztosan így akarja megbosszulni azt ami köztem meg Harry között volt.-mondta egyre jobban
sírva.
-Nagyon nehezen értem amit mondasz.
Kérlek nyugodj meg egy kicsit és csak utána beszélj.-magyaráztam.
-Szóval most akkor együtt vannak..
Tudod milyen rossz?-még mindig sírt a telefonba.
-Várj egy kicsit.-mondtam és a készülék elé tettem a kezem,hogy ne hallja amit mondok.
-Liam! Babbie sír a telefonba,nem is kicsit,kérlek próbálj meg vele
beszélni.-és átadtam neki a mobliomat.
-Szia kicsim! Nyugodj meg!-mondta neki.
-NEM!
NEM!
NEM!-halottam,hogy sírva ordít a telefonba.

-Tessék!-nyomta a kezembe Liam a mobilomat 2 perc után.
-Miii?!-csodálkoztam.
-Letette.-láttam,hogy elkeseredett.
-Végig sem hallgatott,hisz az újságoknak és Daniellenek is.-Liam elég szomorú volt.

*Babbie szemszöge*


Az interneten,az újságokba,a szórólapokon MINDENHOL Danielle és Liam volt az "örömhír".
És utána én kaptam a gonoszabbnál gonoszabb üzeneteket a lapokon és az interneten keresztül,ráadásul
twitteren és facebookon is bombáztak vele.

-Bejöhetek?-kopogott Bella.
-Szia.-köszöntem a húgomnak kisírt szemekkel.
-Akarsz beszélni a történtekről?-érdeklődött és leült mellém az ágyra.
-Liam összejött Daniellevel újra.
Mindenki engem állít be gonosznak és szemétnek, és Danielle azt hazudta az
újságnak,hogy olvasom:

"Ő csak egy rajongó és megzsarolta Liamet,hogy hazudja azt,hogy
együtt vannak!"

-Nemkéne felhívnod Liamet?-kérdezte.
-Már megtettem.-mondtam.
-És mit mondott?-csillant fel a szeme.
-Nem hallgattam végig... meghallottam a hangját,eszembe jutott minden
sírni kezdtem és nem bírtam tovább és letettem.-mondtam szomorúan.
-Akkor megkéne hallgatnod! Nem?-nézett rám a húgom szemrehányóan.
-De,igazad lehet.-vallottam be.
-Na tessék!-tárcsázta Bella Liam számát és máris a fülemhez nyomta,időm se volt
felfogni mi történik.
-Babbie?-szólt bele Liam.


Na hogy tetszett?:D <3 

8 megjegyzés:

  1. király lett:DDD várom a kövit:3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó volt! :D kövit
    fordulatos.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:D
      igen,próbálom fordulatosra csinálni:)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett Gratula :) Hamar hozd a kövit. :))

    VálaszTörlés
  4. Szia!^^ Nagyon jó lett! :)) Remélem sikerül megbeszélniük és minden újra happy lesz! :DD Várom a kövit.:)) Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii:))

      már felraktam az új részt,abba meglátod:D
      puszi♥

      Törlés