2012. október 10., szerda

21.rész 18! Meglepetések 1.rész*



7-8 komi 70 megtekintés és új rész!:)
Tudjátok,nem lehet minden réész nagyon izgalmas..:S ezért ez egy kicsit unalmas lett. 

Előre is bocsi:(

- - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - -
Hetek teltek el és Liammel egyre jobb volt a kapcsolatunk,igaz csak interneten beszéltünk,meg telefonon,de ezeket sem mindig mert sok koncertjük,rádiózásuk,dedikálásuk volt ebben az időben és én egyre nehezebben bírtam a távolságot és ahogyan éreztem őse bírta már sokáig.
Ma nagy nap volt a számomra és úgy döntöttem,hogy még lustálkodok az ágyamban,már sok sms-t kaptam és sok nemfogadott hívásom volt,és postafiókon üzenetek még ismeretlenektől is...

Az ágyamban fekve felmentem twittere és facebookra ott is kaptam üzeneteket,leveleket,bejegyzéseket,posztolásokat,képeket és ezek nagyon jól estek.
Sok ismeretlen ember írt,gondolom mert Liam barátnője vagyok.
Kaptam olyanokat,hogy mennyire felnéznek rám,mennyire örülnek,hogy ilyen jó barátnője van Liamnek.
-Boldog születésnapot!-rontott be a kis családom a szobámba.
-Jaaj de aranyosak vagytok-és mindenkit végig ölelgettem-köszönöm szépen.
-Csináltunk neked reggelit.-ujjongott a húgom.
-Nagyon köszönöm,csak előtte még gyorsan átöltöznék meg zuhanyoznék.-mondtam.
-Persze-mondta apa-de siess.
-Várjunk!-szakított félbe minket Adam-Van egy kis reggeli meglepetésem.
-És előre megmondom,egész nap meglepetések lesznek a számodra,és mivel én nem tudtam neked mit adni,és tudom,hogy ennek pedig örülnél ezért ezt szeretném neked ajándékba adni.
Remélem meglepődsz.-és az ajtóra mutatott,mindenki rögtön félreált.

A legjobb barátnőm Libby és az újdonsült barátnőm Eleanor jelentek meg az ajtómban.
-ÚÚÚÚÚrsitenem!Ti?Itt?-ujjongva fogadtam őket,egy szempillantás alatt kiugrottam az ágyamból és odarohantam hozzájuk.
-Istenem de hiányoztatok!-és csináltunk egy 3-mas ölelést.
-Boldog szülinapot!-mondta El és átadott egy nagy borítékot.
-Mi ez?-csodálkozva néztem.
-Nézd meg!-ugrándozott Libby,ezek szerint ő tudta mi van benne.

Leültem az ágyamra,széttéptem a borítékot és egy levél volt benne.


"Boldog szülinapot Babbie:) xoxo Harry.

Remélem ez lesz életed egyik legjobb napja,a 18 nagy szám.:) Üdv Loui.

Majd ha találkozunk megünnepeljük csirkés,öntetes,savanyúságos,colás Nando's tortával.
Boldog szülinapot kócoskám♥Niall.

Boldog születésnapot!
18 vagy!! Elhiszed?:O Nagy kor ám,használd ki ezt a hihetetlenül jó napot.
Puszi Zayn..."

-De aranyosak,hogy gondoltak rá,pedig még sms-t is írtak-mosolyogtam-ez életem legjobb napja.
-Boldog 18 Szülinapot!-ölelt át Libb és ő is adott a kezembe egy borítékot.
-Köszönööm. Ez meg? Remélem Liam az.-kuncogtam.
-Na... ez így nem ér!-nevetett Libby.


" Kicsim!♥

Nagyon Boldog születésnapot! Sajnálom,hogy nem lehetek veled ezen a szép napon,ami 
csak rólad szól,nem mintha ne rólad szólna minden percem vagy minden másodpercem mert
már annyira hiányzol.
De sajnos ahogyan látod nem lehetek veled,mert fotózásunk,rádiózásunk,interjúk hada van az 
elmúlt hetekben,főleg a mai napon...
A legszívesebben egy szó nélkül eljöttem volna hozzád Libbyvel és Eleanorral,de ez a srácokkal
és Paullal na meg az együttessel nem tehetem meg.

Kimondhatatlanul szeretlek Kicsim♥
Este megpróbállak hívni. Puszi,legyél jó. "

-Sírsz? Mi a baj?-rohant oda hozzám Libby és Eleanor.

-Mit írt?-kíváncsiskodtak.
-Az egészen,olyan aranyos ez a levél és őszinte és látszik,hogy szívből írta.
Mint ahogyan ezt is-olvastam fel nekik-"Kimondhatatlanul szerelek kicsim".
-Mázlista vagy Liammel! Nekem Zayn sose mond ilyet.-mondta Libb szomorú arcot színlelve.
-HAHAA-nevettünk Eleanorral-mert nincsen szülinapod!-öltöttem rá nyelvet.
-Na.. ez nem volt szép.-mosolygott Libby.

*Délután*

-Babbie van egy meglepetésünk,és jött hozzád valaki!
Akinek nagyon fogsz örülni!-kiabált fel anya a szobámba.


Tudom nem a legjobb rész...:SS  Bocsi!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó lett tényleg!!!:) Hamar kövit!!:))

    VálaszTörlés
  2. Szia!^^ Szuper rész lett! :)) Nekem meg holnap lesz a szülinapom csak nem a 18-adik hanem a 16-ik^^. Visszatérve a rész nagyon tetszett! :DD Alig várom már a folytatást! Tuti hogy Liam jött! (vagyis remélem :D) Siess a folytatással! Puszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó előre is Boldog születésnapot!:DDD♥
      hááát nembiztos,hogy Liam az..:) de lehet..:) ki tudja:DD

      Törlés
    2. Köszi! :)♥

      Törlés
  3. Ha mar megint te mar kinzol engem:)) eszmeletlen jo lett:D kovit de rogton*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem kínozlak!!:( xddd nemis lett izgalmas rész:S
      3-4 nap múlva jön!:)

      Törlés
  4. Nemár..:DDD nemfer itt abba hagyni...:DD de ennek ellenére király lett^^ #ésvanegytippem:PP :DD #bárnekemmikornincs x'dd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na mi a tipped?:D
      deee így fer:D így az izgalmas:D

      Törlés
  5. Szerintem nem is lett unalmas nagyooon jóóó lett.Remélem Liam lesz az.Köviiiit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      holnap vagy holnapután hozom:D

      Törlés