2012. október 14., vasárnap

22.rész 18! Meglepetések 2.rész*


Na sziasztok!♥
Tudom,sokat kelett várni az ÚJ RÉSZre.. Bocsánat!
Remélem tetszeni fog,nem hosszú de érdekes rész :))


7-8 komi és 70 megtekintés után jön csak a következő rész!
- - - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hangosan lezakatoltunk mind a lépcsőn és megláttam az apukám felőli nagyszüleimet.

-Szia papa, szia mama!-rohantam oda hozzájuk.
-Szia Babbie! De nagyra nőttél.-ölelt át a nagymamám.
-Csak két hónapja nem láttad Emma!-hurrogta le a papám,miközben őis átölelt.
-Először is,nagyon boldog születésnapot!-mondták.
-Nagyon szépen köszönöm-és átadtak nekem egy kis dobozt-milyen jó titeket látni.
-Mindjárt kinyitom,de először be kell nektek mutatnom valakit.-húztam magamhoz a lányt.
-Mama,papa ő a barátnőm Eleanor Calder,Eleanor ő a nagymamám Emma Balding és ő nagypapám
Robert Balding.-a végén még hármasban is beszélgettek és ahogyan láttam jól elvoltak.
-Óóó Libby?!-lepődtek meg mikor a barátnőm felbukkant.
-Mekkora érett,gyönyörű nő lettél.-bókolt neki a nagymamám.
-Csókolom. De régen láttam magukat,hogy vannak?
Jajj köszönöm szépen.-és adott nekik két-két puszit.

-Na nyisd ki!! Kérlek!-könyörgött a húgom.
-Kulcs?-csodálkoztam mikor kibontottam a csomagolásából.
-Kulcs! Egy lakáshoz Londonba,mert nagykorú lettél és úgy gondoltuk,néha jól jönne a magány,és ezért
vettünk neked egyet.De persze a szüleid beleegyezésével együtt.-mondák.
-Mikor láthatom?-ujjongtam.
-Este.-mosolyogtak.

-Itt a mi ajándékunk is.-adott át apa egy ugyanolyan kis dobozt mint amit az imént kaptam.
-Kulcs?Ebbe is?-nevettek a többiek.
-De de de de de deee.. egy.. egy.. neee.. azta!!
Ez egy.. Bentley kulcsa! Azonnal látnom kell a kocsit! Nagyon szépen köszönöm nektek anya, és apa.-ugrottam a nyakukba.


Egy BMW-ről álmodtam mindig is,de ez jobban tetszik már.
*Ezt a kocsit kaptam*

-És itt a másik ajándékunk.-nyújtottak át egy nagyobb dobozt,kicsit nagyobb volt mint a tenyerem,de
nem sokkal.
Izgatottan nyitottam ki.
Hiszen már minden megvan amit szerettem volna,a szerető családom ittvan velem és ez a legnagyobb ajándék amit kaphatok,és ittvannak a barátnőim is,igaz a srácok meg Liam nagyon hiányoznak,de ma este felhívnak,bár sajnálom,hogy nem láthatom őket.
-Telefontok? És egy új Iphone 5?Nanneee!
Tényleg ez életem legeslegjobb napja.De ezt nemkelett volna.-ámuldoztam.
-Oké,akkor kérjük vissza.-vette ki apa a kezemből.
-Nana! Enyém.-nevettünk.
-Ha már mindenki átadta,akkor énis oda szeretném adni.
Remélem örülni fogsz neki.-és átnyújtott nekem egy borítékot.
-Bármi is az én örülni fogok neki,hiszen gondoltál rám.-és izgatottan bontottam ki.
-H&M utalvány és egy H&M törzsvásárló kártya!-nagyon szépen köszönöm,ölelgettem meg jó erősen.
-Ezt kell felvenned ma este,kötelező! És ez az én ajándékom.-adott át El egy nagy dobozt.
-Biztosan tetszeni fog,előre is köszönöm neked.-adta két puszit és kinyitottam a dobozt.


*Ez a szép ruha volt benne*

-Ámulok!
Mese szép,mindig eltalálod az ízlésemet,köszönöm.-öleltem át.
-De este miért ezt?-gyanakodtam.
-Jaa.. csak azért ha mész megnézni a lakást.-magyarázkodott Eleanor.
-Óó..én már azt hittem készültök valamire ott..-mosolyogtam.
-Hm.. mi?! Neeem.. eszünkbe sincs!-és MINDENKI rögtön összenézett.


Na hogy tetszett?Komiiit♥:)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyooon jóó lett bár nem a nagyszülőkre számítottam de mindegy.Szerintem itt valami még lesz ott a lakásnál nagyon gyanús nekem ez.Na szóval a lényeg Hamar köviit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól sejted elárulhatom,hogy lesz ott valami:DD:))
      Igen,senki nem a nagyszülőkre számított szerintem xd

      Törlés
  2. Szia!^^ Tetszett ez a rész is.:DD És kíváncsi vagyok mivel akarják meglepni Babbiet.:)) Én arra tippelek hogy a lakásban ott lesz Liam.^^ Remélem eltaláltam.:)) Hozd hamar a kövit, puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia♥
      Köszönööm:))

      Hááát az nem biztos,hogy ott lesz, de majd meglátod:D
      ha meglesz a 7 komment akkor hozom,mert a
      megtekintés már megvan:D
      puszii♥

      Törlés
  3. jajj nooo dejoo ♥ gyorsan kovit:D amugy remelem gyakrabban teszel fel reszeket mostmar:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már fent is van♥ :)
      elég gyorsan raktam fel?:D

      Törlés