2012. október 15., hétfő

23.rész 18!Meglepetések 3.rész*


Na hát igen hamar hoztam az ÚJ RÉSZT!
Tudom rövid,de kárpótlásul hoztam,mert az előző nagyon unalmas lett ahogyan láttam.
Sajnálom,hogy nem írok olyan jól..:(
A következő rész (mivel ez rövid) 4-5 komment és 60 megtekintés után jön!

- - - - - - - - - - - - - - - -  * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

-Ne nézzetek össze!-parancsoltam nekik viccesen,de ők csak kinevettek.
-Eleanor meg én megnézzük a lakásodat,mert órák múlva nekünk mennünk kell vissza
Los Angelesbe a fiúkhoz.-magyarázta Libby.
-De miért nem velem jöttök?
Menjünk együtt.-javasoltam.
-Neeem! Kisasszony te itthon maradsz most a családoddal!-utasított anya.
-Jóóó na! De majd hívjatok fel ,hogy milyen.
És este remélhetőleg akkor majd énis megnézem anyáékkal.-kiabáltam nekik a nappaliba.
-Mielőtt még a reptérre megyünk beugrunk ide.-válaszoltak.
-Jólvan,sziasztok!-berohantam az előszobába és adtam nekik 2-2 puszit.

*2-3 órával később*

*Csörgött a telefonom*

-Szia Libb,na milyen a ház?-kérdeztem miközben a tortámat majszoltam.
-Van egy kis gond. Valamit nagyon elrontottunk-hadart-mert titokban meglepetésből tortát
akartunk neked sütni,de ÉG A KONYHAA!-kiabált.
-Mi a fene?!-Máris megyek! Tűzoltókat vagy valamit hívtatok már?-aggodalmaskodtam.
-Igen,20 perc és itt vannak.-mondta Libby,de el közbe kiabált.-de még a poroltót sem találjuk.
-5 perc és ott vagyok.-tettem le a telefont.

Kirohantam az ajtóhoz,felkaptam az első kabátot ami a fogason lógott és az első cipőt amit találtam magam előtt.

-Hova mész?-kérdezte a családom.
-El! Sietek,30 perc és itthon vagyok.Ne haragudjatok!-mondtam miközben kirohantam a házból,
becsaptam magam után az ajtót és ahogyan csak bírtam futottam az új kocsimhoz, 100al száguldoztam és végig csak előzgettem az új házam felé,ami ki tudja meddig áll még..

Semmi tűzoltó,semmi rendőr,mentő se semmi,semmi tűz nem volt,még a nyoma se,ami eléggé furcsa volt a számomra.
Rohantam be a házba,de nagy csönd és sötétség volt..
Nem tudtam hol a bejárat kapcsolója,de nagy nehezen megtaláltam,mert tárva nyitva volt a bejárati ajtó és egy kis fény szűrődött be,de eléggé féltem,nagyon féltem.
-Libby! El! Hahhóó.-mondtam halkan,alig mertem megszólalni.
-Csajok ne szórakozzatok!
-Nemáááár,légyszi-kezdtem ideges lenni ezért is megjött a bátorságom és egyre hangosabban beszéltem, a végén már kiabáltam-iderohantam a kocsival,állandóan előztem gyorsabban mentem a megengedettnél,féltem és nagyon izgultam.

Meguntam a kiabálást, a várakozást,majdnem felrobbantam és ezért úgy gondoltam haza megyek.
Elindultam az ajtó felé ahol bejöttem pont kapcsoltam volna le a villanyt mikor 6 üvöltő hangot halottam a hátam mögött,rám hozták a frászt!!
-Boldog Szülinapot Babbie!-üvöltötték.
Már ígyis teljesen meglepődtem,de ekkor jött a legjobb dolog amire nem is számítottam...


Na? Milyen volt?♥

8 megjegyzés:

  1. Szia!^^ Nagyon jó rész lett! :)) Csak kicsit rövid. És még a legjobb résznél is hagytad abba.:) Szóval remélem hamar összejönnek a komik meg a megtekintések és hozod a kövit, mert már kíváncsian várom.:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,hogy rövid:S de a következő hosszabb lesz!:D
      Álltalában ott szoktam abbahagyni:$xdd

      A komi és megtekintés megvan már,de nem bánnám ha lenne még több komi:((

      Törlés
    2. Igen ezzel én is így szoktam lenni.:)) Nyugi biztos lesz több is! :DD

      Törlés
  2. Szia... Imádom a blogod és cserében benne lennél? http://czinevani3005.blogspot.hu/ komiznál is ha megkérhetlek... köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Te beteg vagy? Nem irsz jol??? Kurva jol irsz es egyaltalan nem uncsik a reszek:)
    Kivi vagyok h kit latott:D
    Kovit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaaj na nee xddd nagyon aranyos vagy ♥
      köszönöm szépen,ne tudd meg milyen jól esik♥:))

      Hétvéégén hozom:)

      Törlés