2012. október 19., péntek

24.rész "Fura" ajándékok*

Nagyon CUKIII♥

Sziasztok!♥
Hogy őszínte legyen szeretnék SOK SOK komit ehhez a beejgyzéshez,mert a következő rész a kedvenc részem lesz♥ 


De remélem ez is tetszik azért :)
90 megtekintés 8-9 komi és JÖN a következő rész:)
Puszii♥
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Teljesen meglepődtem,de ekkor valaki hátulról átölelt a derekamnál fogva,összekulcsoltuk a kezünket,hozzám simult az izmos, erős teste,rögtön tudtam ki az,abból ahogyan gyengéden,finoman hozzámért, ahogyan megfogta a kezemet,hallottam hogyan veszi a levegőt és a szívdobogását is,amikor megérintett egyszerűen nem hallottam körülöttem semmit,csak őt senki mást,mintha csak ketten lettünk volna az egész világon.
-Szia-súgtam neki halkan-hiányoztál.-közben mindenki a boldog szülinapot énekelte nekem,de én csak Liamre tudtam figyelni abban a percben.
-Szeretlek,boldog szülinapot kicsim.-súgta vissza.
Balra fordítottam a fejem,felnéztem rá és gyengéden megcsókoltam.

-Hahóó! Abbahagyhatnátok én is itt vagyok.-gúnyolódott Niall.

-Fordulj el!-poénkodtunk-De olyan régen láttam Liamet,és most minden egyes percet ki kell használnom vele.
-Pontosan!-helyeselt a barátom.
-De először is!-kezdtem mindenkit egyenként kérdőre vonni-Nincs is tűz,200-al jöttem és a szívem majdnem kiesett a helyéről annyira féltem! Másodszor meg srácok,nincs ma fotózásotok,interjútok vagy fellépésetek?
-Nem égett a ház,csak ezzel akartunk téged ide hívni.-büszkélkedett El.
-És nincs semmi interjú.-vágott közbe Zayn.
-Csak így tudtuk megoldani a dolgokat.
Jól átvertünk.-nagy mosolyt villantott felém Niall.
-Mert azt akartuk,hogy-kezdte el mondani Harry-hogy meglepődj!!-fejezte be Louis.
-Sikerül!
Végül is köszönöm nektek,imádlak titeket!-és csináltunk egy ilyen 8 személyen csoport ölelést.

*Később*

A srácok körbevezettek a lakásomban,milyen viccesen hangzik,hogy ŐK vezettek körbe miközben végülis ez az én házam.



-AJÁNDÉK!!-kiabált az emeletre a többieknek Harry.
-Igen,igen,igen!-ugráltak a kanapén Niall-el,olyanok voltak mint a rossz gyerekek.
-Na..mint az ovisok.-mondta Zayn és mindenki csak nevetett rajtuk.
-Nemkell ajándék! Nekem elég az,hogy itt vagytok velem és tökéletes befejezést adtatok a mai napomnak..-öleltem át a kanapén Liamet.
-De már megvettük.-szomorkodott Niall.
-Na akkor mire vártok? Adjátok!-poénkodtam.

Harry jött oda hozzám elsőnek amiért kicsit össze is szorult a gyomrom,utána 2 puszit is kellett neki adom,még mindig tartottam a távolságot köztünk és közben végig Liamet figyeltem,hogy mit reagál,de nem mondott semmit sem.
-Remélem tetszik-adott két puszit.
Egy kemény borítású mégis kicsi doboz volt az első ajándékom,izgatott voltam és gyorsan széttéptem.
-Mese szép ruha-csodálkoztam-köszönöm szépen.
-És ebbe a nagyon kicsi dobozba mivan?-kináncsiskodtam.
-Majd meglátod!-kacsintott Louisra.
-Óvszer...-néztem rá lenézően.
-Kössz Harry..-viszonozta a nézésemet Liam is,de a többiek csak nevettek.
-Várjátok ki a végét.-mondta Louis-de most ÉÉÉN jövök.
-Remélem te jobbat adsz mint a második ajándékom.-mondtam.
-Hééé-panaszkodott Harry.
-Fehérnemű?-nevettem.
-Kinek voltak ezek a nagyszerű ötletei?-érdeklődött Libby.
-Harry és Louis!-hadarta Niall.
-Tudhattam volna.-bökte oldalba Eleanor Louit.
-Az enyém tetszeni fog!-pattant fel a kanapéról Niall és felhúzta a szemöldökét.
-Na ez a nézés már most nem tetszik-néztem rá nevetve-10 csomag óvszer? Ez most komoly?
-Igen! Használjátok egészséggel!-pillantott Liamre büszkén.
-És egy köntös?-csodálkoztam.
-De még milyen átlátszó.-kacsintott rám Zayn.
-Na már csak az én kincsem maradt hátra.-mosolygott a barátnőm.
-De jó! Nagyon szép ez a torta és Liam meg az én nevem van rajta,de aranyos vagy.
Nagyon tetszik,köszönöm Zayn!-örvendeztem,végre kaptam egy nagyon jó ajándékot.

*Késő este*

-Végre kettesben.-bújt hozzám Liam.
-Énis örülök.-öleltem át,miközben az új ágyam mellett álltunk, az új lakásomban. 



Na milyen volt?:)) ♥ KOMIKAAT!

14 megjegyzés:

  1. Aztaaa *o*
    Idióták xd Nagyon jó lett :) Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  2. Szia!^^ Nagyon jó lett! :)) De ezek hülyék.:D <3 Annyit röhögtem az ajándékoknál :)) Remélem hamar összegyűlnek a megtekintések meg a komik és jön a kövi! :DD Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziiia :DDD
      ennek örülök,ezek szerintem sikerült viccesre írni :))

      énis remélem:)

      Törlés
  3. Az ajándékok xdddddd nagyon nagy:D kiváncsi vagyok hogy mit fognak csinalni az "ajándékokal":3xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááát majd meglátod mi lesz az ajándékokkal ;)

      Törlés
  4. jo lett:)) azok az ajandekok nemsemmik:> amugy kovit es mar sejtem mirol fog szolnii;)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jóóó lett...és az ajándékoknál sokat nevettem.Remélem hamar meglesznek a komik meg a megtekintések és akkor jön a kövii :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia:)
      örülök,hogy jót nevettél :D
      szerintem holnap vagy hétfőn lesz fennt:)

      Törlés
  6. Uuu ismét egy nagyon nagyon jó rész!!! :) az ajándékok xD hamar kövit!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönööm:)))
      Igen,viccesen :D

      ma vagy holnap fent lesz:)

      Törlés