2012. október 22., hétfő

26.rész A buli*

Jaaaaj Louis de ügyes volt ma♥
3:1-re nyertek:)))♥ 
Na ennek örömére,hogy Louis csapata NYERT!!! Most ilyen korán hoztam új részt!:)
8-9 komment és 90 megtekintés után jön a KÖVI rész:)


Elárulok egy TITKOT....
a 28.résztől lesz egy nagy csavar
- - - - - - - - - - - - - - - - * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - 

-Ki a fene?-súgtam Liam fülébe mert éppen rajta feküdtem.
-Zayn! Hogy jöttél be?-szólt rá a barátom.
-Hát ugyebár Libbynél van a ház kulcsa még és úgy gondoltuk,hogy mivel lassan késő délután van,hogy felkeltünk titeket.
-Jó reggelt szerelmespár!-lökte be Niall az ajtón Zayn.
-Basszus..-csak ennyit tudtam mondani,mert Niall annyira megijesztett,hogy lecsúszott rólam a takaró és hát ahogy már mondtam éppen nem volt rajtunk semmi sem,elég ciki volt...
-Najó!! Most már nem akarok többet látni!-takarta el Niall a saját és Zayn szemét is a két kezével.
-Menjünk ki.-nevetett Zayn.

-Sziasztok hétalvók!-jött be Harry.
-Ne!-húzta ki Niall mielőtt még majdnem a küszöbre lépett volna.
-Mivan?-csodálkozott.
-Mocskos dolgok folynak odabent.-suttogta Niall.
De ahhoz képest elég hangosan,mert mindenki elkezdett nevetni,még mi is Liammel.
-Barom.-dobtam egy párnát az ajtóhoz,hogy csukódjon be végre.
-Hol tartottunk?-kérdezte Liam sejtelmesen.
-Hmm... azt hiszem itt.-csókoltam meg.

*Otthon*

-Mit szólnátok ha ma este elmennénk bulizni?-kérdezte a csöndet megtörve Zayn.
-Remek ötlet! Végre valami értelmes kikapcsolódás.-csókolta meg Libby miközben egymás ölében ültek az ágyam szélén.
-Olyan aranyosak vagytok együtt.-mosolyogtam rájuk.
-Még bele vörösödök.-nevetett Libb és belebújt Zayn izmos felsőtestébe.

-Na akkor mire várunk? Öltözzünk.-ugrott fel a földről Louis.
-Akkor most ilyen szerelmespár buli lesz?-fintorgott Niall.
-Hééé!-nézett rá csúnyán El.
-Igen Niall,olyan.
Liam és Babbie,Zayn és Libby és Louis meg Eleanor.-kacsintott Harry.
-ÓÓÓ jeee.. Akkor a Harry és Niall szerelmespár is társul.-pacsizott össze a levegőbe a két srác.

*Este*

*Én*

*Libby*

*Eleanor*

Kiszálltunk az újdonsült kocsimból amit most Louis vezetett és a rajongók meg a fotósok között átviharoztunk.

*Liam szemszöge*

Mikor már számomra a buli vége felé tartottunk mindenki elég rendesen leitta magát,főleg Harry,de ez sajnos nem lepett meg mert ő mindig iszik. De sajnos ez a barátnőmről is elmondható volt,ő is ivott egy keveset..
Csak én meg Eleanor nem ittunk egy kortyot sem.
-Babbiet nem láttad?-fordultam El-hez.
-De,az előbb ott táncolt.-mutatott a terem jobb sarkára.
-Köszi.-felpattantam az asztaltól és elindultam a kijelölt sarokhoz.
Éppen egy 20 év körüli magas,borostás,szőke hajú,kék szemű férfivel táncolt, őszintén eléggé féltékeny lettem,csak mentem feléjük mert el akartam rángatni onnan a barátnőmet.
De miután megláttam,hogy a pasas ölelgette és puszilgatta éreztem,hogy mindjárt felrobbanok a dühtől..




Na milyen volt?:) KOMIIT KOMIIT KOMIIT! ♥

16 megjegyzés:

  1. úúúúr isteen ! Ez valami eszméletlen jó !
    Hamar a kövit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm♥ :)

      nemtudom,hogy lesz-e kövi...:S

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a hozd a kövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  3. Jóó lett.. :)
    Hamar a kövit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszii♥
      de nem garantálom,hogy lesz kövi..

      Törlés
  4. Én csk most olvastam:) Nagyon jóóó!!!! Sztem te írod a legjobb sztorikat:)
    Légyszi ne fejezd be!!!! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :))
      aranyos vagy,örülök,hogy így gondolod:)
      nem fejezem be!

      Törlés
  5. Szia!! Nagyon szuper vagy és persze a törid... BAROMI jó ez a blog és LÉGYSZI ne fejezd be!!! :( Nem lenne jó én nagyon imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      nem fejezem be, a pozitív DE főleg a negatív kommentek rádöbbentettek,hogy milyen h*lye vagyok,hogy kb csak a 26.rész van de én már 10 kommentet várok:S szóóval igaz minden,nem hagyom abba!:)

      Törlés
  6. Szia!
    Nagyooon nagyoon jóó lett ez a rész.Sajnos nem mindig tudok írni komit de igyekszem és nagyon remélem, hogy nem törlöd a blogod.Kíváncsian várom mi lesz az a nagy csavar Siess vele :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      nagyoon köszii:))
      nembaj ha nem mindig írsz,nekem azis elég,hogy tudom,hogy te szoktál írni és olvasod is:)♥
      nem törlöm!

      Törlés
  7. Szia nagyon jó lett! :D Ja és nézz be hozzám van számodra valamim! :)) http://forevertogetherlovestory.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:))

      köszönöm :D
      juuuujj de aranyos vagy♥ nagyon nagyon köszönöm szépen:))

      Törlés
  8. Jo lett:) Tyihha nemsemmi :D
    Rem csak almodta Liam vagy valami ilyesmi...
    kovit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia:) köszönöm :D
      majd meglátod :)

      igyekszem!

      Törlés