2012. október 27., szombat

27.rész A bunyó*

én is szeretlek♥ xd
Na sziasztok♥
Itt az ÚJ RÉSZ,remélem már vártátok!:) Próbáltam valami izgalmasat rakni a végére,mert az eredetileg nem lett volna benne,de a következő rész izgalmas lesz,eléggé!

Mivel volt ez az "abba hagyom a történetet" dolog és sok IGAZ komit kaptam így lejjebb is adtam a komi határt: 5-7komi és 80 megtekintés után jön a kövi♥

Jó olvasást♥ 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - * * * - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mérges voltam a barátnőmre,de az ismeretlen srácra meg főleg..
-Nee..hadjál.
Ne puszilgass,van barátom!-lökte el magától Babbie.
-Már az enyém vagy bébi.-kacsintott rá a pasas.
-Hagyj.-menekült előle a barátnőm a nagy tömegbe,alig bírtam követni őket.
-Áuu áuu áuu..ez nagyon fáj-halottam valahonnan a terem közepéről Babbie hangját-Áuu,kérlek engedj el.
-Hagyd békén-löktem el a csávót-minden rendben van?!-rohantam a barátnőmhöz.
-Mit képzelsz?-vert hátba egy izmos kéz.
-Mivan?-elég ideges lettem mikor hátba vert,főleg,hogy a barátnőmet piszkálta,rögtön megfordultam és bevertem neki egyet,pont az orrát találtam el,amitől ő rögtön a falnak rogyott.
-Ez kellett kisgyerek?-állt fel pár másodperc múlva és már csak az öklét láttam a jobb szememben.
-Héé.. itt ilyet nem csinálunk!
Azonnal fáradjanak ki.-jött oda két biztonsági őr akik nehezen szétszedtek minket és kitessékelték az egész "bandát" a szórakozóhelyről.

*Másnap*

*Babbie szemszöge*

-Fáj még?-nyomtam a szeméhez a jeget.
-Nagyon,és eléggé vérzik is.
-Nagyon fel is dagadt.
-Pedig nem is kaptam akkorát.
-Liam,sajnálom,hogy többet ittam a kelleténél, ez többet nem fog előfordulni,figyelni fogok rá. Ígérem.
És azt is sajnálom,hogy mással táncoltam,nem flörtölni akartam veled,félre ne értsd a helyzetet,csak táncoltam-szomorodtam el-aztán.. fogdosni kezdett,puszilgatni,magának akart.. és ha te nem vagy ott..-csuklott ez a hangom.
-Az igaz,hogy sokat ittál,de a srác nem a te hibád.
Nyugodj meg kincsem.-ölelt magához erősen.
-Szeretlek.-bújtam mellé az ágyban.

Nem volt rajta felső ezért az izmos felsőtestéhez simultam,tudtam ha mellettem van akkor senki,semmi sem bánthat.
-Én is.-és a mondata végén nyomott egy puszit a homlokomra.

*Zayn szemszöge*

-Nagyon aranyosak a szüleid,örülök,hogy megismerhettem egy nagyon kicsit is őket.
Csak kicsit merevek.
-Tudom,csoda,hogy megengedték,hogy itt aludj.
Főleg,hogy velem.-ölelt meg.
-Megyek fürdeni,jössz?!-viszonoztam az ölelését.
-Nem,menj csak.-
-Naa kérlek.-néztem rá aranyos bociszemekkel,azt mondják jól csinálom.
-Ezzel ÍGY nem hatsz meg.-mondta és eltakarta a szemét.
-Nem ér,kicselezel!-nevettem rajta.

*Később*

-Tulajdonképpen nekem a földön kéne lennem,nem itt melletted,édesen,romantikusan,összebújva,amit mellesleg nagyon szeretek.-nyomtam egy puszit a homlokára ezzel a mondat kíséretével.
-Te nem mész sehova.-parancsolta eléggé határozottan.
-De.. a szüleid.
-Nem érdekel senki,semmi. Én ma veled alszom.-makacson magához szorított.
-Libby,drágám!
-És ha bezárjuk az ajtót?- kacsintott rám.
-Hmm.. rossz vagy és rafinált szerelmem!-felpattantam az ágyból és gyorsan kattant egyet a zár.

Még egy ideig csak feküdtünk az ágyába,beszélgettünk,tévéztünk,jól eltelt az idő is.
Valami csinos kis hazugságok című sorozatot néztünk,elég csajos volt,de mivel ez volt Libb kedvence így megnéztem vele két részt is,de egy örökkévalóságnak tűnt mire végre vége lett.
Azt vettem észre,hogy a drágám a végén már elaludt rajtam és pont aranyosan ölelt át,összekulcsolva volt a kezünk is,olyan aranyos és gyönyörű lány,úgy érzem ő az akit nekem teremtettek,ő az aki örökre az enyém lesz, és ő az akit bármeddig szerethetek őis ugyan úgy fog engem.
-Jó éjt.-súgtam a fülébe igaz,már aludt de egy halk,lágy puszit nyomtam a szájára.

*Babbie szemszöge*

-Jó reggelt-mosolyogtam rá,mire felnézett és kaptam tőle egy féloldalas,macsós mosolyt,amitől mindig le vesz a lábamról-te úristen Liam,nagyon csúnya a szemed.
Orvoshoz viszlek,most,azonnal!



CSAAK,még annyi mondjátok már el a betűtípus ugye olvasható?:OO

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett. :)
    Így tovább és aztán nehogy abba hagyd. :)
    Van amikor nem annyira de jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszii :D
      nagyo aranyos vagy,nem hagyom..:)

      mármint mi? a betűtípus vagy a részek?

      Törlés
  2. Nagyon jó!! Csak nehogy abba hagyd!:)
    :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó... És a betűtípus is szupi... Gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :))
      akkor örülök :D

      háát igyekszem

      Törlés
  4. Szia! :) Nagyon jó lett.:D Szegény Liam.:/ Hozd hamar a kövit.:) És eszedbe se jusson abbahagyni! Imádom♥ És a betűtípus is jó.:) Puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa♥
      köszönööm :) háát igen Liam.. lesznek itt még dolgok :)

      Eszembejutott nem egyszer.:S mind1! nem hagyom abba:)
      köszönööm ♥♥
      örülök,hogy olvasható :D puszii:)

      ja és te mikor hozod az új részt?*-*

      Törlés
  5. Tetszett a rész!:)
    Szép a betűtípus is csak néhány helyen nehezebb elolvasni! :)
    De amúgy nagyon jó! :))
    kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök nagyon :))

      akkor lehet átkéne írni:S na majd meglátom :D
      köszönöm szépen♥

      Törlés
  6. Jolett:) szegeny Liam remelem nemfog megvakulni...:(
    Kovit♥

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon jó lett.Szegény Liam :/
    Hamar hozd a köviit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia:)
      köszönöm szépen:) igen igen :S
      már ma hozom :D

      Törlés