2012. október 29., hétfő

28.rész Az orvos*

édes vagy Liaaaam♥ az a mosoly :D

Sziasztok!♥
A Little Things alkalmából hozok ÚJ RÉSZ-t:) Csodálatosan szép dal lett,nekem nagyon tetszik♥
Jól összehozták a srácok:)

A következő rész: 5-7 komi és 70 megtekintés után jön:)
Lehet nagyképűen hangzik,de erre vártam már mióta,hogy ezt a részt leirhassam nektek:)
Remélem tetszeni fog! Kiváncsi vagyok a reakciótokra:)

- - - - - - - - - - - - - - - * * *  - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
*Babbie szemszöge*

-Jó reggelt-mosolyogtam rá,mire felnézett és kaptam tőle egy féloldalas,macsós mosolyt,amitől mindig le vesz a lábamról-te úristen Liam,nagyon csúnya a szemed.
Orvoshoz viszlek,most,azonnal! Öltözz!
-Orvoshoz? Minek azt? Ez csak feldagadt szerintem 2-3 nap és már jobb is lesz.-nyugtatgatott.
-De jobb lenne ha..
-Nincsen HA! Hidd el jó lesz.-jelentette ki elég határozottan,túl határozottan. Nem mertem vele vitatkozni,de ha komolyan lesz a dolog és 2 nap múlva nem gyógyul meg neki,elviszem orvoshoz és kérünk valami gyógyszert rá.

Lementem pár napilapért és gyorsan összeütöttem valami reggelit Liamnek.
Csodálkoztam,hogy még senki sem volt fent a családomból,pedig általában én vagyok a későn kelő.


-Kopp,kopp. Öltözöl?-nyitottam ki félig az ajtót.
-Nem,gyere csak.
-Hoztam neked reggelit és pár mai magazint.
-De édes vagy,köszönöm kicsim.-mondta.
Odamentem az ágy mellé,odahajoltam Liamhez és az ölébe tettem a tálcát erre ő megcsókolt.
-Héé.. ha még jobban rám fekszel kiborul az egész.-nevetett a számba.
-Bocsi,elkapott a hév.-pirultam bele a mondatom végénél.
-Felőlem bármikor.-kacsintott.

-Héé.. ezt nézd!-mutattam neki az egyik újságra ahol egy cikk volt a tegnapi "bunyóról" amiről a klub nyilatkozott és a felvételekből képeket is raktak bele,és a másik újságba van ahol címlapon hozták.
-Mit?-kérdezte Liam,miközben aranyosan tömte magába az epres müzlit.
-Ezt,benne van a tegnap este. De ebbe is,meg ebbe is,és ebbe is!-mutattam neki sorba a cikkeket.
-Nem látom,gyere egy kicsit közelebb.
-Liam,hiszen itt állok 2 lépésre tőled!-csodálkoztam és értetlenül néztem rá.
-Nem látom.-döbbentünk le mind a ketten.

Hátrébb léptem még úgy 3 lépést.
-Mennyit mutatok?-kérdeztem.
-5.
-Nem..3!
-Mennyit mutatok?
-Ööö.. 7! NEEEM! 9!-hunyorgott rám.
Nem!8.
-Hoppá.. mutass még egyet és azt eltalálom.
-Ez nem eltalálom kérdése Liam!
Reggel is mondtam mikor felkeltünk-emeltem fel a hangom-,hogy orvoshoz kéne mennünk,de te meg csak makacskodtál. Most már nem érdekel,öltözz,elmegyünk!
-Nem szeretek orvoshoz járni.
-Ott leszek végig veled-ültem le az ágyra vele szembe és megfogtam mind két kezét-vigyázok rád.
-Bízom benned,és igazad lehet,menjünk.-húzott oda magához és szorosan megölelt.
-Remélem nem lesz semmi bajom.
-Nem lesz semmi,csak kérünk gyógyszert és megvizsgálnak.-öleltem őt még szorosabban magamhoz.

*Kórházban*

-Jó napot!Az ügyeletet keressük,meg tudná mondani merre van?-szóltam az egyik magas férfi után,szerintem orvos lehetett mert ilyen kék köpeny volt rajta.
-Előre a folyosón és jobbra ott a nagy pult mögött meg fogják látni.-mutatta.
-Köszönjük.-végig fogtam Liam,hogy érezze mellette vagyok.
-Jó napot!-szóltam hangosan a nővérnek a recepciónál.
-A barátom szemével van egy kis gond.-meg sem vártam míg köszönt,minél hamarabb gyógyszert akartam kapni,hogy elmúljon.
-Jól van,töltsék ki ezeket a lapokat és majd utána szólítjuk önöket.-nyújtott át Liamnek 3 lapot.
-Egy nevet kérek.
-Liam Payne.-szólt közbe a barátom.
-Köszönjük,foglaljanak helyet és majd szólítjuk önöket ha a doktor úr szabad lesz.-mondta,mi meg leültünk a váróba kitölteni a papírokat.

/És most ennél a résznél arra kérnélek titeket,hogy innentől kezdve ezt a zenét kapcsoljátok be:http://www.youtube.com/watch?v=cMPEd8m79Hw
És így olvassátok tovább,mert jobban megérint akkor talán a dolog♥
Köszönöm/

*40 perc múlva*

-Hát ez a szem nagyon be van dagadva.
Kérem takarja le a bal szemét a bal kezével és úgy olvassa fel a középső oszlop betűit és számait.
-Z,H,M43,22,04,B.
-A 43-mastól kérem kezdje újra.
-43,12,10,N.
Az orvos nem szólt utána semmit csak,csak magába hümmögött.
-Baj van?-kérdeztem aggódva.
-Ez nem túl jó.
-Lehet csak részleges..Lehet nem.. De ez olyan ritka..Hmm.-beszélt magának a doktor.
-Doktor úr!-kalimpált neki Liam,hogy figyeljen ránk.
-Elnézést!
Szóval...Lehet,hogy csak részleges,de a jobb szeme eléggé megsérült,a látása uram nagyon romlott.
A végén talán..nagy eséllyel,ami eléggé ritka.de sajnos azt kell mondanom,hogy a jobb szemére megvakulhat.
És ha tovább terjed ez a dolog akkor a bal szemére is,ami azt jelenti,hogy ön uram teljesen megvakulhat,örökre.



12 megjegyzés:

  1. Jó rész lett kicsit szomorú főleg evvel a zenével.
    Remélem meg gyógyul Liam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáltam szomorúra írni:) és,hogy ezt a hatást
      elérjem ezért csatoltam hozzá a zenét:)

      Örülök,hogy úgy olvastad:D

      Törlés
  2. Uristen:O:O nenaa:(
    kovit♥ amugy jo lett:)

    VálaszTörlés
  3. Úristen.:(( Remélem meggyógyul Liam♥. Nagyon várom a következőt, szuper rész lett.:)) És az új számuk is annyira jó*-*. Ja és mielőtt elfelejtem.:) Nézz be hozzám van neked valamim.:D http://stolemyheartwithonedirection.blogspot.hu/ Puszi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez majd elárulom,hogy sok-sok rész után fog csak kiderülni..:S :)
      Köszönööm,nagyon aranyos vagy♥

      Még 1 díj?*-* SZUPER VAGY ;) nemtudom miért kapom,de köszönööm:DDD*-*

      Törlés
  4. Uuuu ez elég szomorú volt(főleg a zenével) :( Remélem Happy End lesz a vége:)(csak ne vakuljon meg Liam:() bocsi ha 2 küldtem el:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor elértem ezek szerint amit akartam:)
      nem küldted el 2x:)

      majd meglátod mi lesz a vége:) de nem a következő részben

      Törlés
  5. Jesszus... Ugye meggyógyul?! Ezzel a zenével nagyon szomorú volt a vége... Siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor örülök,mert szomorúra akartam írni:)
      Háát.. nem mondhatok semmit :S

      Sok részig húzom ezt a Liames dolgot:S :)

      Törlés
  6. Huhh..basszus..ez nagyon jó lett :3 Kövit gyorsan..és remélem Happy End lesz...szegény Liam :SS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek nagyon örülök*-*
      igyekszem vele!:)

      Majd kiderül!:)

      Törlés