2012. október 21., vasárnap

25.rész Az a bizonyos este*

Sziasztok!♥
Remélem tetszeni fog ez a rész mert nekem ez a kedvencem (lehet kicsit nagyképűen hangzott) de így van:)
7-8 KOMI és 90 megtekintés után jön a KÖVETKEZŐ RÉSZ!:)


*Késő este*

-Végre kettesben.-bújt hozzám Liam.
-Én is örülök.-öleltem át miközben az új ágyam mellett álltunk az új házamban.
-Nagy meglepetés voltál a számomra, és boldog vagyok,hogy itt vagy.
De most húzzuk fel az ágyneműt.-adtam egy puszit a szájára.
-Várj!-szólt utánam miközben majdnem elengedtem a kezét-Boldog szülinapot.-suttogta a számba.
-Köszönöm.-mondtam miközben az ajkaink lassan de biztosan összeértek,lecsuktuk a szemünket és
éreztem a száját a számon,gyengéden de mégis hosszasan megcsókolt.
-Na most már meg kéne ágyazni.-mondtam halkan miközben összeérintettük a homlokunkat,olyan aranyosan ahogyan a filmekben szokták.

Felhúztuk már a takaróra az ágyneműt,pont ez a részét utáltam csinálni,de végre nagy nehezen sikerült de ekkor Liam hátba dobott egy nagy párnával.
-Naaa... ez fájt!-szóltam rá.
-Igen? Ne haragudj,nem akartam nagyon.-sietett oda hozzám.
-Vicceltem.-kacsintottam rá.
-Mocsok-nevetett-ezt azért mert átvertél.-és megint megdobott egy nagyobb párnával.
Végig egymást dobáltuk,egy idő után menekültem előle és a párnái elől,de a végén zsákutcába kerültem és a fürdőben elkapott.
-Megvagy-ölelt át hátulról és felemelt az ölébe-végre!
Végig sikítoztam,de amikor felemelt és mélyen a szemebe nézett és megcsókolt elcsuklott a hangom is.
-Ne...még.-húztam magamhoz még egy csókért.
-Szeretlek.-súgta a végén a számba.
-Énis.-adtam egy puszit a homlokára.
Még mindig az ölében voltam ahogyan felemelt és bevitt a szobámba az ágyamba.
Ledobott az ágyneműre és rám feküdt,elkezdte csókolgatni a nyakamat és meg kigomboltam az ingét.

-Biztosan ezt akarod?-kérdezte.
-Lehet.
-Nekem nem elég egy lehet! Ha nem szeretnéd akkor nem,hidd el tudok még rád várni,ameddig
csak kell,bármeddig várok.-mosolygott.
-Szeretném.
Csak veled csak most.-fordultunk egyet és már én voltam felül.
-Biztosan?
-Pssztt.. Biztosan.-és egy csókkal hallgattattam el.
Levettem a nadrágját ő meg az én felsőmet,lassan már Liam-en nem volt ruha,rajtam meg már csak egy bugyi volt.
-Kinek az ajándékát használjuk fel? Itt van Harry-é meg Niall-é is..-mutatott a földre.
-Bolond! Bármelyiket.-mosolyogtam rá.
-Remegsz kicsim. Nem fog fájni,vigyázok rád.-nyugtatott Liam.
-Jó,jó. Bízom benned.-pirultam el.

*Reggel*

Még kicsit hunyorogtam,mert az ággyal szembe volt az erkélyem és függönyöket még nem tudtam venni,ezért az arcunkba sütött a nap.
-Jó reggel Kincsem.-köszöntött Liam egy puszival.
-Szia.-bújtam hozzá a takaró alatt és éreztem,hogy még mind a ketten meztelenek vagyunk.
-Köszönöm az estét neked.
Csodálatos volt.-kaptam egy apró csókot.
-Na Hello,Hello!-rontott be a szobámba valaki és épp megzavart minket...



Na hogy tetszett?:) Sok komit szeretnééék*-*♥

10 megjegyzés:

  1. Szia!^^ Nagyon tetszett! :DD Kíváncsi vagyok ki jelent meg a végén.:)) Alig várom már a kövi részt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziiia♥
      Örülök neki,hogy tetszett:))
      Majd meglátod ki lesz az ;)

      igyekszem vele:)

      Törlés
  2. Nagyon jóó volt!!! Sztem Niall v. Harry lesz :DD hamar kövit!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm:)

      Háát tippelni bármikor lehet,de majd kiderül:)

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon jó ez a rész imádom :)

    VálaszTörlés
  4. Valahogy tudtam:D amugy nagyon jolett:D sztem Harry jelent meg:P kovit ♥

    VálaszTörlés